05 januari 2011

We...

Du älskar väl mig ännu är frågan som du har
Ska hellre öppet såra dig än att ge dig en lögn till svar
Och vem är jag att döma din handling och ditt mod
Jag har just bara börjat min vandring på din jord..
Och när vi rör varann är känslan alltför sann, då vill jag ta dig i min famn tills du ropar högt mitt namn och tills rädslan som jag har i mig tar slut..

Den låten är verkligen fantastiskt underbar på alla vis.. Lite deppig idag så den var lite extra bra..:)

igår var pappa och lillebror här uppe och hälsade på barnen, ja oss också förstås.. He he
Vi var ute och åkte pulka vilket var rysligt roligt..

Idag var vi i sälleryd och kollade på ett hus som var otroligt mysigt. Ett av dom mysigaste vi tittat på enligt mitt tycke.. Det kändes direkt som "hemma" på nåt vis. Som om "här vill jag att mina barn ska få växa upp"
Så vi får se hur de går om vi får det..
Sen åkte vi med Sanna och barnen till leklandet för att busa av oss lite.. Tyvärr blev det lite för tokigt och lite för hårdhänt bus, men så kan de gå när busungarna har lite för mycket energi i kroppen.:)
Dom somnar nog gott inatt iaf.
Nu har vi ätit middag och barnen leker med lego snällt och fint och mamma ska plugga en timme innan kvällsbestyren och nattningar ska göras..

<3 Jen

-Jen@iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar