11 januari 2011

Speedad dag..

Började med att lämna lilleman till skolan första dagen efter jullovet.:) skönt för oss båda å komma ifrån varann lite.. Sen till Mvc i lyckeby för glykosbelastning.. Bläää men jag minns det som om glasen med sockerlösningen var större så det var ju positivt



Ett glas med socker och ett med vatten, SKALL drickas upp inom 5 minuter.. Ja de gick ner.
Medans vi väntade sedan så kollade barnmorskan hjärtljud å fonusmått (vet att de inte heter så) och allt såg jättebra ut och jag hade ingen diabetes och alla värden var bra.:)
Sen hem och hämta kisemisarna för att lämna dom hos vetrinären där kulorna ryker idag..



Dom var inte glada alls på mig när jag tryckte in dom i buren.. Men vi kom dit och det gick bra..
Sen köpte jag frallor hungrig som ett svin och speedad på socker å åkte till tjockaSanna.:)
Sen ut å guida Tini en runda i babydjunglen.. Det är verkligen en djungel med allt.. Men jag handlade inget för jag sparar mig till Ullared om 3 veckor..:)

Bästa av allt på hela dagen.?? Budgivningen är igång på huset och vi är med i leken..;)
VILL HA.!!!



I denna idyll vill jag bo med mina älskade..
:-*

-Jen@iPhone

1 kommentar:

  1. Vi håller alla tummar nu gumman, vill oxå ni ska ha <3 TjockisSanna

    SvaraRadera