18 januari 2011

201 dagar...

Har jag vart gravid och har då 79 lååånga dagar kvar..!
Började denna dag med en lagom promenad från lyckeby och hem



Gick inte så snabbt och fick göra en kissepaus på vårdcentralen i lyckeby men ändå 5 1/2 km på en timme e inte illa för en höggravid jag.:) lämnade ju buren vi lånat när vi kastrerade kisarna förra veckan.

Det blev inget hus för oss denna gång, gick upp för mycket i pris tyckte vi.. Synd för de var verkligen ett hus vi ville ha, men som tur e så kommer d fler..
Nu får jag börja ta tag i lägenheten här istället, har lixom stannat upp nu när vi trodde att vi kanske skulle flytta så nu ska jag mysa till den lite innan lillsickan kommer..:)
Vill packa upp vagnen NU.. Men den får stå på vinden februari ut iaf. I början på mars tänkte jag att vi skulle börja plocka fram allt som behövs..



Brio sing i beige..:)
Fin fint..
Helgen har annars vart lugn Lukas har vart hos farmor så Emelie fick ha ensam mys med oss och de var ett tag sen.. Vi var på RoyalThai och åt, följde efter blåljus och såg att det brann på jändelskolan i jämjö sen åkte vi inom Lena å Hans på vägen hem och tog en kaffe.. Sickan var tokig i magen så både farmor och Emelie fick känna på sparkar å kullerbyttor.:)
Söndagen började med att Kj och Em bakade mandelmusslor..:)



Gott gott.. Som vi sen åt med sylt å grädde..

Nu har tjockisSanna vart här med frallor och vi har ätit lite frukost å pratat lite skit så nu är det dax att sätta fart med pluggandet..

Puss å hej
-Jen@iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar