13 januari 2011

Happy..:)

Idag försov vi oss lilleman å jag så vi tog bilen istället för buss som vi börjat med nu.. Lukas älskar att åka buss så han blev lite arg på mig för jag inte vaknade i tid..



Men imorgon SKA vi upp å åka buss..!!!
Vart hos Anette å fikade imorse vilket var alldeles för länge sen sist.:) kacklade som två yra hönor haha..
Sen vart vi på andra visningen i Sälleryd i det underbara hus vi hoppas ska bli vårt..:) Jonas, Lena och Hans var också med och Hans var verkligen positiv och DET säger inte lite för oss som haft med han på otaliga visningar av hus där han bara rynkat näsan.:) men skönt att han är ärlig så vi inte köper nåt katastrofobjekt..
La utgångsbudet nu på 590 000;- så nu hade vi högsta budet och det kändes rysligen bra.:) fast sen la nån pinsam dåre 5000:- över. Vem ökar med 5000 det är ju bara pinsamt, men vi kontrade med 620 så nu leder vi igen.:) säljaren vill skriva papper innan nästa fredag så nu får alla andra lägga ner så kanske vi är husägare from. Nästa vecka.:):)

Mannen jobbar ikväll så jag å lilleman spelade lite kort innan de var dax för sängen



Han vann som vanligt över morsan..

Mellan springningarna i tvättstugan(ska bli skönt å slippa om/när man bor i hus) har jag fixat mina naglar, de var ett tag sen så inte helt 100 blev det men övning ger färdighet.!!
Sätter på franska tippar



Som måste klippas lite grann.:)



Filar klipper å sätter gele och sen in i UV lampan i 10 minuter



Och sen vips är det färdigt..:)



Man känner sig lite fräschare med fina naglar.:)

Så nu tänkte jag strunta i tvätt å disk och krypa ner i sängen så vi kommer upp i tid imorgon.:)

BTW.. Har fått konstiga eksem helt plötsligt på mitt ringfinger.



så jag får vara "ogift" ett par dagar å se om de läker, inte haft problem innan så det måste vara nu med hormoner å så att jag e extra känslig eller nåt..:(
Ja så kan d gå..
Natt natt å sov gott..
//
-Jen@iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar