30 januari 2011

Helgen

Är nu över och den har vart supermysig.:)
I fredags kom min sessa hem från sin pappa så vi myste lite. Lukas var hos farmor, Kj gick in till Jonas så jag och Em kröp ner i vår säng och somnade.:)
I lördags tog vi det lugnt och slappade sen hämtade vi lilleman och åkte ut till mormor för god mat och lördagsmys..
Permenentade mamsen gjorde jag med..



Haha..

Imorse tog vi oss ut till bastasjö i det härliga vädret och gick tipsprommenad vilket var superskönt som ni kan se på bilderna nedan









Hade med oss lite varm choklad att mysa med efteråt.:)



Sen har vi ätit, tvättat (och fått allt både torrt och klart) städat, myst och fixat sessans naglar.



Lite nailart..:)

Nu sitter jag och pluggar och väntar på att maken ska sluta jobbet och komma hem..

Imorgon är det min tur att jobba några timmar 17-21..
Ska bli skönt.. Tänkte ta några timmar till i februari sen får de vara bra för tyvärr börjar de mesta bli tungt och jobbigt nu..

Natt natt
-Jen@iPhone

1 kommentar:

  1. Låter som Ni haft en underbar helg, det är Ni värda.
    Bra med lite jobb & miljöombyte, men håller med dig...Nu börjar det bli tungt :) KRAM Tjockis Sannis

    SvaraRadera