28 januari 2011

Ullared..:)

Där var vi igår, jag Maja och Ronia..
Hade superkul och handlade mycket fint.:)

På vägen upp gjorde sig Maja fin inför en eventuell träff med Morgan och/eller Ola-Conny..



Tyvärr fick hon aldrig träffa dom sen..:( vi såg dom inte nånstans..

Landskapet vart superfint med massa snö och solen som sken..



Och det gick bra att köra och det var stundvis -17 grader..
Sen kom vi äntligen fram.
Maja och Ronias premiärbesök på Ullared..



Och nöjda var dom OCH dom kommer definitivt åka dit igen, så jag lyckades.:)

Jag lyckades också handla på mig lite lagom mycket..:$



He he köpte lite kläder till oss alla i familjen, fast sickan fick mest.:)
En musikmobil att ha på sängen..



Emelie och Lukas ska få varsen i Alla Hjärtans Dags present..:)



Hoppas dom blir glada..!!

På vägen hem sen så stannade vi i Värnamo på Burger King och käkade lite



Gott när man inte har det hemma.:)

Så alla glada och nöjda vi var hemma vid 20 tiden så inte så sent..
Nu har jag packat upp och fixat med allt och tänt lite nya ljus..



Hörs.:)

-Jen@iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar