07 januari 2011

TGIF...:)

Det är idag Fredag..
Inte för att de spelar så stor roll när det är lov för vi e lediga alla dagar..
Men idag är jag på ett strålande superbra humör.. Jag ska jobba ikväll.. Få komma hemifrån och vara själv en stund.. Och få betalt för det haha..
Och så känner jag att jag bidrar lite mer än CSN bidrag till hushållet.. Får se hur länge jag orkar.. Ska nog bli bra behöver ju inte jobba 40 timmar i veckan men 20 hade vart trevligt.:)
Jag å Lukas var och lekte me Sanna å Leon en stund och eftersom de inte gick så bra sist så lekte dom snällt å fint å var glada idag.. Märkligt dedär varannangångsyndromet dom har.:)
Fick en supersöt overall till Sickan av Sanna..:) tack stumpan



Får se om de blir rosa eller blå mössa till.:)
90 dagar kvar nu, går undan..

Pluggar lite nu innan jag ska iväg å jobba och Lukas e ute å leker..

<3

-Jen@iPhone

1 kommentar:

  1. Lilla Sickan kommer nog bli en Sickinna <3 men oavsett känner jag att när den lill* "ploppat" ut är det min uppgift att köpa mössan i rosa :)Eftersom jag själv får köpa blå... KRAM Sanna

    SvaraRadera