24 januari 2011

En sån dag idag...


där alla kan fara åt helvete.!!
Vaknat på helt fel sida helt enkelt, undrar om sonen håller på att bli sjuk eller nåt för senaste dagarna har han vart sååå gnällig. (eller så är det jag) så imorse var jag givetvis inte så bra på att hantera det..:(
Vill bara dra täcket över huvudet, stackars mannen kommer hem efter att ha jobbat natt till värsta gnällkärringen som börjar lipa.. Men han e givetvis också dum i huvudet idag.. missar bussen och fick ta bilen idag, glömde termobyxorna och fick köra tillbax hade som tur e inte hunnit så långt, min iPhone bara la av, stendöd..??!! fick springa runt å hittade en gammal HTC som låg här så den har jag nu, tur jag beställt en ny lur och den förbannade iPhonen åker in på lagning.
Och just de, har svårt att andas idag, hur jag än ligger sitter står kryper rullar så känns det som om jag inte får luft, får yrselanfall för det blir väl för lite syre antar jag, men de e ju överskattat, vem behöver luft/syre egentligen.??
Allt och alla är dumma i huvudet idag helt enkelt, skulle till MVC läkaren kl. 9 men orkar inte så jag avbokade..
Så nu e jag hemma och har tagit på mig mysbyxorna slängt mig i soffan och ska ta en timmes paus eller två innan jag ska plugga lite..

FÖRLÅT men jag var bara tvungen att gnälla av mig lite.. och nu känns det lite bättre..

:x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar