22 januari 2011

Helg..:)

Nu är det äntligen helg, eller ja två dagar att slippa vakna av klockan iaf. Jag har det ju inte så ansträngande ändå på vardagarna här hemma faktiskt.:)

Igår va jag å Tini på IKEA och handlade lite..



En lagom lastad vagn.:)
Jag köpte en byrå att ha i hallen så Sickan också har nånstans att ha sina kläder å grejer.. En matta till det nymöblerade vardagsrummet blev det, nya gardiner och kuddfordral.. Så mysigt e det nu här.. Köpte även Sickans första sängkläder till spjälsängen.

Igår kom jag på att jag e trött på min iPhone så jag ska leta efter en ny.. Hittade denna supercoola "Jennytelefonen" passar mig perfekt.:)



Visst e den cool..?? En Huawei u8300
Men problemet är att den finns bara hos 3 nu eftersom den lanserades i oktober förra året och dom har den bara i vitt.. Denna gröna vill jag ha.. Bara å ha tålamod då..:)

Nu ska jag köra Lukas till bastasjö för han ska leka med en klasskompis sen ska jag köpa present till Sigge som har kalas idag.. Får se om jag får med mig Lukas dit eller om han vill leka med sin kompis annars åker jag dit själv för mannen sover..

Imorgon tänkte jag och Lukas åka till bastasjö och gå tipspromenad på förmiddagen och ta lite fika med oss..

Ha en bra helg..

-Jen@iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar