27 maj 2011

Snart helg..;)

Veckan har gått snabbt och det har återigen varit en tuff vecka.. Men vi tar oss igenom det det behövs en massa tålamod bara och det måste jag skaffa mig lite mer av.:)

Sanna och Adrian var här på fika..



Mysungar..
Tina har också vart här lite, tusan som jag saknar henne ibland tråkigt att man har så lite tid och så mycket måsten. Men vi vet alltid att vi har varann.;) längtar efter hennes liten bebis.. Min lillflicka börjar bli stor nu ju..



Ha ha lite koncentrerad.;)
Men vi kan fortfarande amma, hälften iaf.
Nöden har ingen lag och är bebis hungrig så är det skönt att ha maten redo..



I bilen på skolans parkering.;)

Idag har vi shoppat skor till hela familjen. Mycket nöjda.!
Sen for vi till mormor i Tving och myste med henne.. Gick till sjön så barnen fick bada lite..




Mormor och Klara



Tittar på när syrran å brossan badar, lite sugen va hon nog allt Klara.

På måndag ska jag till kalmar på intervju/ träff med en tjej som jag sökt jobb hos;) och då passar vi givetvis på att åka till IKEA med.. Yes.!! Men lite extrajobb sådär kunde vart kul, och alla som känner mig vet att detta skulle passa mig utmärkt.. ;)
Kolla in deras hemsida www.hometoys.se och säg om jag har fel.?!?!! ;)
Skulle va superkul ju, så är ni sugna på party/demonstration så bara hör av er.. (om jag får jobbet) Ida, du är ju på det vet jag.!!! ;)

Nu är det verkligen läggdax hur tusan blev klockan så här mycket.??
Upp i morgon och lämna barn fika med Maja hämta Lukas 11 och handla sen hämta Emelie 12 och hem å väcka mannen så han kan åka å handla nåt med barnen, kanske nåt fint till mig på söndag.? Undrans om jag varit så snäll.;)
Ååh på söndag har Lukas fotbollsturnering i ronneby och sen ska vi äta hos svärmor.. Och måndag har Lukas teater på skolan, ska bli superspännande och tusan jag ska baka ju, Sanna behöver kolakaksreceptet tack.!! Så är drt när man e klassmamma då får man baka ibland;)

Nä minsann nu måste jag sova godnatt.!!

// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar