23 maj 2011

Ny vecka

Och nya tag:)
Idag var vi på Bvc och Klara är nu 5130g stor och 58,5cm lång:)

Efter det vart vi hos Sanna och Adrian och fikade på frallor och drack kaffe.. Känns som en evighet sen som vi satt där med våra tjocka magar och längtade efter våra bebisar och det är bara 3 månader sen;)



Så här söta är dom nu våra små.!

Sen hämtade vi Kj och åkte hem, barnen å Kj har lekt och snickrat lite ute och jag å Klara passade på att ta en tupplur på soffan..
Sen fick jag äntligen tummen ur och vek all tvätt som samlats på hög så nu kan jag tvätta massa igen, det blir en del;) men tusan så skönt å ha tvättmaskin nu och kunna tvätta när man vill..

Imorgon ska jag till Maja på morgonen med frallor och mysa med henne, det va alldeles för länge sen..Blir tyvärr så ibland;(
Sen hoppas jag Tina kommer en runda och sen blir de lite spelkväll med Jessie å Jonas.:) full dag men tusan så skönt.!!

Sov sött alla

// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar