21 maj 2011

Smile its saturday..;)

Idag vaknar vi med ett leende..



Har varit en knasig och lite jobbig vecka för oss alla men vi har haft mysigt..

Jag fick en ide att sy KLARA bokstäver av gamla gardiner



Klippa ut



Sen ska dom sys och stoppas, bild kommer när det är klart..!
Mammorna Amanda och Mirtha var här på fika i torsdags.. Många goda kakor blev det..;)



Solen har varit härlig så vi har solat lite



Eller jag iallafall ha ha;)

Klara har nu börjat le mot oss och det är underbart att se detta lilla Livet med sitt fina leende;)

Igår hämtade vi Emelie och hon hade med sig kompis så dom ville sova i husvagnen så jag fick städa av vinterdammet



Lukas åkte till farmor och Kj jobbade så vi var bara flickorna..
Fast Jonas kom ut en runda och myste med oss och även han fick ett leende av lillfisan.;)



Igår kom Jessie cyklande hit svettig å söt



Men hon var så trött så mamma Marie fick hämta henne när hon skulle hem..(latmask) ha ha

Idag är min älskade och Frida i Tyskland för att bunkra inför sommaren;) vi följer dom på lattitude med spänning..
Jag och Emelie har pysslat lite gjort lite namnskyltar till barnens dörrar



Och nu ska Klara och mamman duscha för att sen hämta storebror och bege oss till Anette och Moa på en härlig eftermiddag med mys grill och lek..

Ha en underbar helg allesammans

// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar