12 maj 2011

Summerlove..

Torsdag redan, vart tar veckorna vägen.? 5 veckor är vår liten idag..
Vi var på Bvc i måndags på vägning och mätning..
Vår stora tjej är nu 57cm lång och väger 4880g.. Detta innebär att hon växt 6cm och nästan 1kg på en månad.. Vart ska detta sluta.? ;) härligt att hon växer och mår bra som hon ska..
I tisdags var jag och fikade hos Amanda med Mirtha och vi åt frallor och Amanda hade bakat underbart goda kakor som vi fick i en söt liten rosa låda.;)
Sen åkte jag och besiktigade husvagnen som gick igenom galant..



Så nu har vi ställt upp den här på tomten för att lufta och fixa den lite inför sommarens möjliga bravader..



Harry den lille söte älskar livet här på landet och att kuna va ute å springa fritt..
I helgen är vi barnlediga.;) eller vi har ju Klara men inga stora barn och då ska det hända saker.. Bara va hemma och röja så det sista kommer upp ur lådorna.. Gardiner, hyllor och tavlor ska med upp.. En riktig fixar helg..
Igår var det fullt med hantverkare här och fixade duschväggar luftvärme pump och bastun så igår hade vi bastupremiär allihopa.;)



Mys..

Klara sover nu gott ute i vagnen och jag ska se om jag kan ta en låda eller två och packa upp, eller en timme på soffan, få se vad jag gör.;)
Imorgon är jag och Emelie lediga hon har studiedag så vi flickor ska bara va hemma och mysa hela dan..;) hoppas vädret blir fint.



Mammas älsklingar..:-*


// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar