01 maj 2011

Finally..

Har vi flyttat.!!!!!
Och det är helt underbart här.. Hela familjen trivs som fiskar i vattnet;)
Vi saknar dock vår stora prinsessa som kommer på fredag.. Men inte många dagar dit.;)



Storebror och lillasyster.

I fredags drog vi med första flyttlasset och sen dess har vi vart igång.. Det går lite långsamt för Kj har jobbat och jag har vart själv med Klara och Lukas och dom vill också ha mammas uppmärksamhet;) men vi har ingen brådska ju..
Vi har träffat våra grannar lite, Lukas har inte vart sen att hälsa på hos alla;) närmast bor Björn och Margareta som är i 65 års åldern och supertrevliga. Björn och Lukas har kul ihop och skjuter lufgevär äter glass kastar pil mm.
Näst så bor Simone med familj hon är en tjej på 10 år som har hästar hundkennel och massa får. Hon och Lukas har lekt jättemycket och hon ser fram emot att få träffa Emelie också..



Lukas och Simone på Coffe..;)

Imorgon ska jag till lägenheten och tömma lite till när jag kör in Lukas sen ska vi sätta lite fart här när både jag och älskling är hemma. Men möbler och så är på plats och köket är klart.. Det börjar likna ett hem här nu.
Igår hade vi lite Valborgs grillning med Lena Hans Frida Emelie Isak och Elliot. Grillade korv och fikade.;)

Måste bara visa denna söta fotölj jag såg på Harald Nyborg idag..



En pytteliten skinnfotölj med fotpall fanns i rosa och blått.. Tror att Klara vill ha denna faktiskt, vi får flörta med pappan;) den kostade bara 349:- inte farligt tycker jag..

Sitter och matar bebis och väntar på min man nu har har cyklat till och från jobbet idag och slutar nu 22.30 så jag var och köpte cykel lyse innan till honom;) lite småläskigt är det här nu på kvällen när man inte känner till slla ljud å så har noga låst alla SJU ytterdörrar/altandörrar så ingen ful gubbe kommer in. ;) men jag vänjer mig nog snart, inget bra å va mörkrädd när man bor här..

Kramar
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar