05 maj 2011

Lovley..

Är det här i huset, vi har inte hunnit packa upp så mycket men vi har tid på oss.;)
Det går fint framåt.
Igår köpte vi en åkgräsklippare/trädgårdstraktor så Lukas klippte gräset igår.;) barnarbete är ok då.. Ha ha






Mannen är också nöjd.. Ja faktiskt jag med, har inget emot att klippa gräset faktiskt..

I förrgår var jag Klara och mormor i SKÅNE.. Äntligen fick Klara möta detta underbara landskap..;)
Vi var på Ekohallen och biltema..



Jessie och Jonas var här på Hasslövägens första taco/spelkväll och såklart kom flickorna etta och tvåa, Viktigt.!!



Jessie och Lukas brottas på studsmattan..

Igår busade Kj och Lukas på studsmattan och Lukas slog i bakhuvudet i mattan och kräkte på Kj..:( han hade huvudvärk och ont i nacken så det blev Akuten nästa.. Vi kom in vid 20-tiden och dom hade fullt upp så vid strax innan 22 så däckade Lukas..



Två sovande barn och en trött mamma..
Det visade sig att han inte hade hjärnskakning men jag skulle ändå väcka honom ett par gånger i natt och kolla honom. Kj gick till jobbet och vid 22.30 åkte vi till McDonalds och åt cheeseburgare och åkte hem.. Vi var lite lagom trötta imorse båda två men han mår bra min lillkille;)

Nu sover mannen och lillan har ätit och somnar nog snart så ska jag ta en ordentligt ryck här och få undan lite sånt trist som sängkläder och handdukar, ska fixa barnens rum klart med för imorgon kommer äntligen min stora prinsessa hit..

// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar