22 maj 2011

Soccer mom to be.??




Idag har äntligen Lukas vart på sin första fotbollsträning.. Gud som han tjatat om detta.. Ha ha.
Det gick jättebra och han var duktig, redan nästa söndag är det fotbollsturnering i Ronneby så då ska jag köra dit och va där halva dagen, och jag tänkte vara värsts fotbollsmorsan, tror det passar mig rätt bra.;)

Igår hade vi en underbar dag i Lyckeby med Anette och Moa och hennes systerbarn Cornelia och Ossian, sicka sötnosar.;) alla barnen lekte hela eftermiddagen och somnade gott sen..








Igår på förmiddagen fick vi även mysigt spontanbesök av Matte Sigge och Ebbe en stund.;)



Underbara killar som avgudar Emelie..

Sen har jag städat här idag.. Älskar att bo i detta stora hus men dammsugningen tar ju en halv dag.!! Tur jag inte är så pedant så jag behöver göra det så ofta ;) ha ha blir värre sen när Klara börjar krypa då får man bli lite bättre på det..

Nu vankas det snart grillspett potatissallad och vitlöksbröd så här en söndagskväll ..

Ha en skön kväll
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar