28 april 2011

Påsk och lite till..

Nu är påsken över..
Vi åt påskmiddag hos svärmor med fastrar och härliga barn..;)
Klara hade klänningpremiär..






På fredagen badade min käre make i havet och det var inte varmt.. Tror jag iaf.
Sen kom storasyster hem på eftermiddagen och myste med småsyskonen;)
På lördagen kom morfar,Seija och morbror Matti och hälsade på..






Mysigt hos morbror






Och morfar såklart.;)

På söndagen var vi hos mormor och myste.;) barnen fick jättelika påskägg.. Sen gick vi ner till sjön och kände på vattnet.. Lukas badade lite halft och puttade i en liten kille som stod på bryggan, tyckte väl att han skulle bada..:(






Riktigt mysigt vid skärsjön..!!
Barnen hade kul






Sen i måndags var vi ute i huset hela dagen och körde dit saker.. Eller Kj och Jonas körde dit saker, jag satt och solade och höll koll på barnen;) bra arbetsfördelning.. Ha ha

Har vart så himla fint väder nu flera dagar så vi var ute hos Jessie och badade i poolen lite..












Jag får tyvärr inte bada än så jag fick stå över denna gången..

Igår och idag kom äntligen mina efterlängtade paket från Ahlgrens bilar.;)






Liten termos..






Och en superfin termosmugg till kaffeälskande mamman;)

Nu åker min prinsessa till Pappan imorgon, saknar henne jämt så mycket när hon inte är här..
Och i helgen jobbar älsklingen så jag Lukas och Klara ska packa som attans för på måndag morgon går flyttlasset..;)
ÄNTLIGEN..!!


Var på Bvc idag med Klara på hennes treveckorsdag och hon väger nu 4415g ha ha hon växer så det knakar.. 4hg viktuppgång på 10 dagar..;)


// Jen

Location:Valhallavägen,Karlskrona,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar