10 juni 2011

Long time no see...

Oj så länge sen jag skrev nåt här.. Skrev förra veckan ett långt roligt inlägg men det raderades så nu har jag bloggstrejkat..!!

Men nu så...;) kommer bli mååånga bilder nu..






Ronneby brunn har vi vart på å badat i det fina vädret






Svärmors födelsedag.












Lukas hade fotbollscup i västra mark hela dagen






Han fick medalj och diplom


















Varmt å skönt väder har vi haft, tyvärr så verkar helgen bli sugig, iaf. Vädermässigt;(






Shoppade lite sommarkläder till Klara och till dom stora också så klart..






Årets första sill potatis middag intagen, min absoluta favvorätt.!! Äter tills jag spricker .. Hehe






Denna lille sötnos har vi hämtat..
Gosiga Goliat.






En stor hund i liten kropp, därav namnet.. Och han och Harry kommer bra överens.;) så nu har vi två bebisar här, en på 11veckor och en på 9 veckor..
Mysigt..






Dom delar babysittern..

Åh just de fick jobbet på hometoys.;) ska bli så sjukt kul så nästa onsdag blir det utbildning och att träffa dom andra tjejerna..







Denna snygga skylt sitter nu på vår dörr. Tack snälla Jonas.;)

Nu har båda bebisarna somnat och jag ska städa för snart kommer Klaras farfar så hon ska få träffa honom nu när han är i sverige.;) senare kommer hela ligan från Gärsnäs och ska va här i helgen och sen låna husvagnen..

Så ha en skön helg allihopan.;)

// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar