14 juni 2011

Tuesday night...

Och alla barnen sover sen ett tag tillbax.
Mamman som egentligen borde städa lite här fixar naglar istället.:$
ja ja som Kj sa, vi har hela sommaren på oss att städa.;) om en timme kommer han nog hem mannen min från jobb.
Igår var jag hos Sanna och testade bröllopsfrisyr på Sandra, massa löshår mm och hon blev jättenöjd med första försöket.;) superfin blev hon. Så den 23 juli vet vi vad vi ska göra.! Inga bilder visas innan dess;)
Sanna ska va toastmaster så hennes frilla fixades med..








Idag sov jag till TIO..!! Vad hände.? Har nåt svagt minne av att Lukas va inne å pussa på mig och sa hejdå.. Ja ja skönt va det.
Sen åt vi frukost å tog d lugnt sen vid ett hämtade vi Lukas, stannade på Kappahl å köpte tshirt och nitskärp till lillemans första skolavslutning på torsdag..
Sen åkte jag Lukas å bebisarna till Anna för lite lek å mys och de va knappt jag fick vovvebebis med mig hem;) hon blev kär.!! Ha ha
Nu har vi vart hemma osv.

Imorgon drar jag till Kalmar på utbildning för Hometoys.. Ska bli så rysligt kul.;) har redan två party att åka på i sommar.!!
Tar en liten runda inom IKEA också på vägen hem tror jag..
Kj ska va hemma med Klara Lukas å Goliat.. Åh första gången jag är utan Klara så länge.:( tur hon äter ersättning.. Brösten lär va stora när jag kommer hem iaf.;) hehe

Nä nu har första handen torkat i lampan så nu ska jag ta nästa hand..

Untill next time..


// Jen

1 kommentar:

  1. Du är så sjukt duktig gumman, kommer bli så tokigt bra med tegelstenen ;)
    Kram kram

    SvaraRadera