27 juni 2011

Midsommar helgen..

Har vi haft nu.:)
Vi firade här hemma med alla barnen mormor och Jonas.
En ny grill inhandlades..






Och jag fick välja färg.:)






Grabbarna skruvar..






Mormor gjorde jordgubbstårta






Å barnen busade.:)







Grillbrickan för kvällen bestod av marinerad ytterfile majskolvar champinjoner haloumi och paprika med en potatisgratäng till.:) innan på dan åt vi sill å potatis som sig bör.:)


Förra helgen hjälpte jag Ida å göra Kitty tårtor till Tuvas kalas






Och så här blev den.;) ibland kan jag..

Och äntligen blev det klart att vi kan ha Klaras namnfest den 10e så nu har jag beställt tårtgrejor ska experimentera lite med sugarpaste marsipan och ätbart glitter å diamanter. Tårtan ska va vit med grön och rosa dekorationer.:) har den klar i huvudet få se om den blir lika bra sen.:)
Ska även stjäla Idas cupcakes med marshmellow fluff i olika färger med strössel på






Fast bara rosa och gröna.:)


Jag var Idas försökskanin så hon testade å göra ögonfransförlängning på mig..



Blev jättefint och tusan så skönt å vakna på morgonen å slippa sminka sig.:)
Sen gjorde jag hårförlängning igår.:) ska klippas till lite så blir de nog bra..



Inte ens kammat mig idag.:( hehe

Idag är vi "barnlediga" utom Klara då men Lukas åkte till mormor igår efter att han kunngjort att han ville åka för han ville komma bort från mig ett tag.:( hmh kändes lite i mammahjärtat..

Klara har hittat en ny favorit.



Här sitter hon bra.:)

Nu ska det solas och chillas hela dan.
Puss

// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar