19 juni 2011

Kalasdag..

Blir det.;)
Först Tuva och sen Kjs syrra Emelie.;)
Igår var jag å hjälpte Ida att göra cupcakes och Hello Kitty tårta



Så här fina blidde kakorna.;)
Klara myste med Janne sålänge



Igår var vi också i Ramdala på fotbollscup med Lukas.
Så nu är det slut för ett par veckor.;)
Bestämde oss också igår vart semestern ska gå.. Sverige runt två veckor med husvagnen.. Härifrån och upp via östkusten till pappas stuga i Arvidsjaur och ner via västkusten och hem igen. Myys

Nu ska jag duscha sen ska Klara bada, mannen sover och vi ska handla presenter och sen till Ida för att hjälpa förbereda lite å sen hämta mannen och vidare på nästa kalas:) Goliat ska va hos Jessie under dagen för att slippa alla folk och kalas.



Söta djur.;)

Ikväll kommer min stora sessa hem.;) hon har varit i London med farmor å farfar över helgen.. Saknat henne så.!!

Och nu är det också officiellt att jag fått jobb hos hometoys.;)

Nu måste jag sätta fart..

Kram

// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar