16 mars 2011

Tjurmorsan from HELL....


har anlänt idag..













Stackars mina barn..:( imorse svor jag, skrek, grät, skällde och betedde mig som värsta idioten.
Till mitt försvar så vill jag säga att senaste veckan har jag sovit i snitt 3-4 timmar/natt har ont och sammandragningar hela dagarna.. magen är i vägen, jag har halsbränna svårt och andas mm..Sen vaknade jag av att barnen tjafsade om tvn och så är inget kul å vakna..!
eller, så är jag bara gravid v 37..!! kan inte skylla allt på min fina bebis men jag kan inte minnas att jag mått så här innan, eller vart så här stor..
nu har jag bara ont i magen av alla skuldkänslor för att jag beter mig så framför barnen och jag tänker verkligen på det hela tiden, och i perioder går det bra och jag kan kontrollera mitt humör men sen kommer det dagar som idag då jag bara bryter ihop.. Emelie tar ju åt sig och mår dåligt över det men Lukas glömmer och går vidare en sekund efter.. Så efter Em hade gått till bussen så skickade jag nog 7 sms till henne och bad om förlåtelse och att jag älskar henne.. Sen efter att jag hade lämnat Lukas då kom tårarna i bilen..
Åt frukost med min man sen innan han skulle sova och sen gick jag och la mig med honom..
Vaknade nu och nu gör det mest ont i mitt mammahjärta och jag vill bara kramas med mina älsklingar.. Emelie förstår ju henne kan man prata med om varför jag beter mig som jag gör, men Lukas har lite svårare att förstå att jag mår dåligt..
Måste iaf. skärpa mig nu och ta hand om mina barn.. har bestämt mig för att inte tro att bebis kommer ut.. alls.. den kommer va där inne för evigt hur mycket känningar jag än har så de så..

Ska nog åka bort och dra TjockaSanna ur soffan nu och dricka lite kaffe innan jag hämtar Lukas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar