05 mars 2011

blir galen...


när det "kittlas" i benen på detta viset varje kväll..!! hur tusan ska man kunna sova.. tänkt att det kanske funkar om jag rör på mig mycket under dagen eller så men inte..:( spelar ingen roll om jag gått hela dagen, gått lite lagom eller bara suttit stilla.. GRRRR har detta ibland annars också men under graviditeterna är det rent löjligt. och nu tror jag bestämt det är värre än någonsin..
hmh bara å gilla läget ett tag till..
så himlans hemskt bara å vara så trött jämnt, har ändå tur att jag faktiskt sover hela nätterna utan att vakna, men sover nog inte så bra för jag är alltid som en zombi när jag vaknar.. tur det finns kaffe..

Imorse cyklade Lukas och jag (jag gick) upp till Emelie Isak och Elliot för lite frukost, lek och lunch så att mannen fick sova lite.. mysigt hade vi det..
sen var vi hemma lite och sen åkte jag å Lukas ut till Maxi och storhandlade..
Ikväll har vi spelat UNO med Jessiepess..
Imorgon ska jag och Lukas till Jenny och Alex för lite leksnackaskit tid..;) haha

Köpte hallonbladste idag, det sägs vara bra inför förlossningen och efteråt med ammning och för livmodern att repa sig sen sägs också hjälpa lite mot halsbränna vilket jag har mycket av just nu.. Sägs också kunna starta en förlossning tidigare men det tror jag på vad jag vill, bebis kommer när bebis är redo och vill komma.. tror ändå det blir 1a april.. haha skoj och skicka sms till alla att man fått barn för ingen lär tro på det..;) hihi.

nu ska jag försöka sova lite med mina kittlande ben.. Saknar min man och hans famn när jag ska sova, alltid så mycket skönare att somna då.. men denna och en natt till sen får jag somna gott igen..

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar