01 mars 2011

Segt

Tycker jag att allt känns nu.. Lite mycket med skola barn och allt..
Är förbannat trött på dessa humörssvängningar jag har, jag gråter är vansinnig och skrattar om vartannat hela tiden.. Men iallafall så börjar man nu se ett slut på detta nu.;) ett par veckor kvar nu bara..
Har idag äntligen fixat skötväskan så den passar till vagnen och sytt på nya axelband..;)



Blev rätt bra tycker jag.:)

På sista tiden har vi varit lite friluftsmänniskor här, inte tillräckligt men lite iaf. Vart i skogen på isen och grillat lite..












Supermysigt tycker jag.:)
Blir mer uteliv sen när vi flyttat och har tomt, trädgård, skog och hav runt om oss..

Hittade denna bilden från när Lukas fyllde 6 och tyckte den såg mysig ut.. Tiden går för fort..



Tycker annars att allt flyter på bra förutom att Lukas är hos Johan och det är jobbigt jag är en enormt gigantisk heffaklump som börjar få svårt att hitta nån skön sitt stå sov finnas ställning.;)

Har fikat lite med Sanna idag och suttit ute i solen lite och då får man lite extra vårkänslor och blir glad i hela kroppen.. Fast det är fuskigt att hon har inte ens en vecka kvar å vara gravid och för de tycker jag lite mindre om henne just nu.;) men hon hade bakat goda muffins och negerbollar.. Supergott..
Nu kom min prinsessa hem och jag tror jag ska spöa henne i lite wii..


Love..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar