21 mars 2011

Äntligen..;)




kom Adrian till världen.. så efterlängtad.. Bf +12 tror jag bestämt.. Vaknade i morse och kastade mig över telefonen för att se om jag fått något mms.. och mycket riktigt där var det äntligen. Sanna hade lite värkar igår men vågade inte hoppas.. men det gick nog rätt snabbt sen.. Stort grattis Sanna och Andreas och givetvis till Saga och Leon som storasyster och storebror..;)

Inatt har jag inte sovit mycket.. gick och la mig vid 22 och somnade nog direkt var jättetrött, sen kom Kj och la sig vid 01.30 tiden tror jag och då vaknade jag, kunde inte somna om sen hade en ryslig halsbränna.. vid 04 snåret somnade jag nog om iaf. var lite lagom trött när klockan ringde 6.15..:( men fick iväg lilleman till skolan i tid allafall..;)
Annars tänker jag inte göra så mycket idag.. vila och vila tänkte jag, kanske en liten promenad eller så.. Älskling börjar jobba vid två så jag och Lukas har en ensamkväll..
Emelie ringde igår kväll och berättade att hon fått maginfluensa.. Bläää hoppas faktiskt att vi slipper det här.. Lukas brukar alltid klara sig och Kj också rätt bra men jag är inte jättesugen på magsjuka just nu..



1 kommentar: