04 mars 2011

Obehagligt..

känns det idag..:( inte ont bara känner mig väldigt konstig.. sammandragningarna "svider" typ och jag tappar luften för det trycker på, det hugger och sticker i de nedre regionerna.. inte skönt alls..
Men det är väl bara dessa normala krämpor antar jag.. har bara inte kännt så under de förra graviditeterna men då var jag ju också yngre och mer vältränad.. haha så är det faktiskt..;)

Väntar på min son som ska komma hem efter en vecka hos sin pappa, han har inte träffat honom sen i julas så det har varit konstigt att vara utan honom så här länge..
Mannen jobbar natt i helgen och sover mkt på dagarna så vi ska försöka ha lite mys jag och lille mannen.. Emelie åkte till sin pappa och det har vart skönt/konstigt att bara ha henne en vecka..

Blir en lugn och skön helg tror jag, kanske tipspromenad på söndag i bastasjö..

Sanna fick ingen bebis idag.. MEN det har börjat så smått så hon har sin lillfis hos sig inom några dagar och det måste va skönt å veta iaf..

Glömde ju att nu har vi packat upp babykorgen så sickan har nånstans å sova när h*n kommer..




Have a nice day..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar