15 mars 2011

Pain is the shit....

Är lite trött på att ha så här ont nu.. super ont täta värkar och tänker, NU..!! men nej då försvinner det.. sen kommer dom igen.. sen igår gör dom rätt så himla ont faktiskt.. inget kul alls.. Men det är ju typ 25 dagar kvar eller så så det är bara å bita ihop..
Sannas bäbis vill inte alls komma ut verkar det som.. Men vi bestämde att vi båda skulle ha bebis idag så så får det bli.. KOM IGEN NU bebisarna.. jaja dagen är inte slut än..;)

Ikväll går min man på sista natten nu av 5 så det är skönt, fast han e bara ledig en dag sen igång igen.. Ska snart väcka honom tänkte jag..
Var hos M-L idag efter att jag lämnat Lukas å fikade lite, det var jäääätte längesen vi träffades.. vi hade massa att prata om.. Sen har jag vilat på soffan en stund nu och ska snart ta tag i lite av packningen tänkte jag, kan ju likabra packa ner det som inte används så mycket..

Har nu hoppat av skolan, jag fixade inte det..:( men hellre att hoppa av än att få G på nåt jag inte kan.. hade verkligen ingen energi alls att plugga och vissa dagar mår jag superbra men vissa mår jag bara skit.. Men nu är jag mammaledig iaf. och hoppas att bebis snart vill komma ut till oss för vi längtar efter h*n allihopa..;)

Annars är det mesta här lugnt, längtar till flytten och vill bara bo där NU..!! hihi otålig som få..;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar