19 mars 2011

Foglossning..:(


har jag tydligen fått nu så här 2 veckor innan det är dax att föda.. Bläää gör ju jätteont.. har aldrig haft det innan och inte på hela denna graviditeten men nu.. ja ja tur det inte är längre kvar iaf.
Vart inne en runda på Fl igår för att kolla och då sa dom att det troligen är foglossning.. hade hyfsat starka förvärkar var 5-7 min sen klämde hon på min mage och det var inte skönt.. är så himla öm överallt. och sa att jag var mogen.?? vad menas med det då.?? hmh vet ej.. men jag fick insomningstabletter iaf. så inatt har jag sovit hela natten så himla skönt, vet inte när det hände sist.. vaknade vid 8 tiden och hade cp-ont i ryggen antagligen för att jag sovit så gott och hårt hela natten..:) idag är jag piggare än på länge och det känns skönt.. Lukas åkte hem med mormor igår kväll och sov där ifall vi skulle få stanna på förlossningen.. idag ringde min sötnos och sa bestämt att jag INTE fick hämta honom förrän imorgon.. för han ville vara hos mormor..
Såklart han får det..;) så nu hade det ju varit lägligt om bebisen ville titta ut idag när vi ändå är barnlediga..
Men det kommer antagligen inte att hända.. Så nu funderar jag på att packa ihop lite fika och vänta på min underbara man som slutar vid tre och ge oss ut i våren och mysa lite bara vi..;)
Vet inte vad jag skulle göra utan min fina man.. han finns där alltid för mig, han lyssnar på mitt gnäll, masserar mig, hämtar vatten och är bara helt underbar..;) älskar honom av hela mitt hjärta.. nu och föralltid..>




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar