21 februari 2011

Ny vecka..

Min man frågade mig igår vilken av dagarna i veckan jag ska in till sjukhuset denna vecka.? INGEN.. hahaha söt han är, men det skulle väl vara i morgon tisdag då isåfall för två tisdagar i rad har jag vart inne nu..;) ska till BM imorgon så vi får se vad hon säger. Nä, nu blir det inga fler besök på förlossningen innan Sickan tänker titta ut.!! så det så.!
Läste denna artikel i Aftonbladet idag och då blir man ju lite lagon rädd...
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8596604.ab
Usch hemska tanke..

Idag börjar ny kurs, Företagsekonomi ska bli spännande jag som inte är vidare ekonomisk eller så..;)
Vaknade 7.49 med ett ryck och frågade Kj om inte han skulle till jobbet, trodde bestämt att han började 7.30 och det gjorde han visst så han for iväg som en tok..;) då var det lika bra att gå upp och börja plugga lite.
Sen blir det en tur in till stan för lunch med Sofie och Tina och efter det upp till Erika på en kaffe och kika på lille Hugo som hunnit bli 2 veckor gammal nu..;)
Sen vidare med plugg igen efter det..

Ha en skön dag allihopan.. // Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar