22 februari 2011

Fruktad Tisdag....

som är här nu.. två tisdagar i rad nu har jag fått åka in till förlossningen så idag tänkte jag bryta denna trenden.. haha. Ska dock till MVC nu vid två och se hur allt står till med blodvärde,tryck mm. ska säkert gå bra, min stackars man sitter väl som på nålar på jobb och väntar på att jag ska ringa.;)

I morse kom min lille sötnos hem från farmor, tusan som jag saknat honom.. Tina tittade förbi med frallor efter jobbet och även Ida kom en runda så vi har haft mysmorgon.

Sista april ska vi flytta..!! så tusans skönt, till ett hus men stor trädgård många rum och bra med plats.. ska bli underbart och spendera sommaren där ute med alla mina underbara..) ska bara hyra det men det gör inte nåt.. finns bastu och fin altan och egen tvättstuga och diskmaskin..;) är rätt så himla glad över det faktiskt just nu..;) han frågade om vi ville flytta in 1a april men det känns lite dumt eftersom det är precis då bebis tänker titta ut.. så sista april blir bättre..;)

Lukas spelar Wii nu och vi har ätit lite lunch så nu ska vi ta och åka ut till Lyckeby..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar