07 februari 2011

Grattis..

Till Erika och Tobbe som fick sin Hugo igår 11.59..:) tre dagar innan BF..
Nu börjar de närma sig känner jag.. Erika var först sen Sanna 4 veckor efter och ytterligare 4 veckor till så är det vår tur..:)
Går snabbt nu..

I Onsdags var vi ute i bastasjö och åkte skridskor och grillade..



Jag åkte dock inte, barnen är så rädda om mig nu jag fick inte ens gå ut på isen, för tänk om jag skadar mig och bebisen.:) sötnosarna..



Grillmästaren..




En glad måndagskille på bussen till skolan.:)

Igår tentade jag i programhanteringen och idag börjar nästa kurs info&layout ska bli kul, man kan en del men man lär sig väldigt mycket roligt.
Jobbade en stund igår med, skönt att röra på sig lite efter att ha suttit med skolan 5 timmar..

Nu ska jag hem och äta, ha tvättstugan och mysa med min make lite innan han ska jobba..
Imorgon är det dax för MVC och min virrhöna till barnmorska.. Hon e jättesnäll och så men varje gång jag e där så får jag upplysa henne om att det inte är mitt första barn och varför jag går på läkarkoll var tredje vecka.. Suck.
Men men hon har väl annat å hålla reda på..

Chipp chipp

-Jen@iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar