12 februari 2011

Lördagsmys..

Har vi haft idag.. Började dagen med att baka scones och lyssna på melodikrysset.:)
Sen tog jag och barnen bussen till staun och gick till marinmuseet..












Där lekte vi en stund och hade kul.;)
Sen gick vi till 3G och fikade lite på cheesecake, kladdkaka och buddapestbakelse.. Mums.
Blev sen en lekstund i Hoglands innan vi tog bussen hem igen..



Sen fixade jag lite raggmunkar till middag vilket var supergott och nu spelar barnen wii och äter lördagsgodis mannen är på promenad och jag ska ta en sista ansträngning för dagen och renbädda vår säng.:)

Imorgon kommer Ida och barnen en stund och myser sen blir det traditionsenligt en AllaHjärtansDags kaka (en dag tidigare)
Igår fick dom sina presenter MP3 spelarna så dom kan lyssna och pilla lite på dom i helgen, supernöjda barn iaf.

Sammandragningarna är lite bättre men kommer fortfarande flera gånger i timmen så fort jag rör mig så det är bara å sätta sig ner en stund mellan varven..
Ett par veckor till får Sickan allt stanna i magen.. Först ska Sanna få sin lille bebbe.:)

När regnet slår emot dig där du går
och du är fredlöst villebråd
då vill jag va med dej i tusen år
för att jag älskar dej
När kvällens stjärnor börjar visa sej
och ingen finns där som kan trösta dej
då ska du alltid ha ett hem hos mej
för att jag älskar dej
Jag vet du inte har bestämt dej än
men du kan tro på mina ord
Och jag förstod redan för länge sen
att det är vi som hör ihop
Jag kan offra allt jag har för dej
Krypa naken genom stan för dej
Ingenting kan nånsin hindra mej
för att jag älskar dej
Nu rasar stormen över öppet hav
och genom tvivlets mörka skog
Framtidens vindar blåser himlen klar
Allt ska bli bättre än du tror
Jag vill se dej lycklig, jag vill se dej glad
Ge dej allting du vill ha
Allt du har drömt om ska bli av en dag
för att jag älskar dej


Bara ett par rader på en av mina absoluta favoritlåtar med Ebba Forsberg..:)

Ha en skön helg..

-Jen@iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar