16 februari 2011

Hoppsan..

Igår var sanna hemma med frallor och vi käkade och drack kaffe. Och då. Började jag känna mig märklig och konstig.. sen är det rätt dimmigt efter det, men jag svimmade och var rätt väck så sanna ringde ambulans och kj och plötsligt var mitt kök fullt med folk.. fick dropp och syrgas och in på förlossningen.
Efter ett tag blev mitt tryck bättre men mitt blodvärde var tydligen skit.:( och även salthalten i min kropp var låg..
Så jag fick vackert stanna kvar här över natten..
Igår kväll såg allt bra ut men trycket sjönk lite men idag var det bättre och nu e jag mest trött och har ont i ryggen och vill HEM..
Saknar mina älsklingar massor och vill hem och kramas med dom.. dom kommer strax och tar kurvor tryck och prover så får vi se vad dom säger om jag får komma hem eller inte..
Från sjukhussängen:)



1 kommentar:

  1. Mitt lilla hjärta <3 Snart får du komma hem igen och krama din fina familj...

    SvaraRadera