28 september 2011

Wake me up before u go...

Hallojsan, Onsdag idag då.. Har varit med Emelie på västra mark då hon haft friidrottsdag..:)
Superduktig tjej 2.82 i längd
Och 4a i 60 meter.!!






Igår var jag och Klara hos farmor och myste.. Vi tog en 6 km promenad med.:) behövdes..

Jag har fått min kostym och peruk till halloweenmaskeradfesten vi ska ha i november.:) ska verkligen bli skitkul.. Tänker inte säga vad vi ska vara för något..;) blir en överraskning..
Hoppas alla kan komma som vi bjudit.. Ca 30 pers..

Igår gjorde jag mina naglar



Men blev inte helt nöjd så jag målade om dom idag.:)



Så nu blev jag nöjd.:)

Klara älskar sin sittvagn som vi tjatade till oss av pappan.. Hihi



Kul å sitta upp ju..

Igår ringde Anette och Moa ville undra om jag kunde göra en Hello Kitty tårta i år igen.:) självklart.!!
Så jag tänkte överträffa mig själv och prova den här..(nja nåt liknande iaf.) lite andra färger och hjärtan istället för blommor..


Får se om jag lyckas.. Bild kommer senare när den är klar..

Nu jobbar maken och stora tjejen är hos pappan så jag lukas å klara myser lite själva ikväll ( and so far so good )

Hittade nyss denna bild.;)
Kommer du ihåg Sanna..????;)



Nyfödd Adrian och Klara i magen..

Ha en skön kväll alla..
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar