19 september 2011

Måndag... Igen..

Måndagar är rätt trista, speciellt när dom är så blöta och gråa som idag..
Men eftersom jag och Klara ska på mammabebis gympa idag så kommer numera måndagarna att bli roliga.:) idag kunde inte Tina följa med men resterande måndagar ska hon och L också hänga på..

Emelie väntar på bussen..



Hon är fin min tjej.:)

Ska vila lite nu så att magontet släpper tills gympan..

Har projekt som ska göras idag, städa barnens garderober och rensa ut..
Så här tycker Emelie att garderoben ska se ut..



Och Lukas likadan



Så det är dax för röj idag banne mig.!!
Sen ska man bara få dom att hålla iordning också..:)
Fast vad ska jag säga.. Min är inte bättre, men det tar vi en annan dag.;)

Nu vaknade lillfisan




Ha en bra dag
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar