20 september 2011

Another day...

Has gone by.. Igår var vi på gympa jag å Klara.:) verkligen skitkul OCH jag har träningsvärk idag, det va inte igår man hade det sist..;) Skönt

Tisdag va de ja.. Slappdag och föräldramöte ikväll.. Nice.. Fått en ny skolplan, den förra var sen -94 så det var nog på tiden.!! Numera ska dom ha betyg A-F som förr.. Blir nog bra..

Har myst med lillfisan idag och fått tre maskiner tvättat..:)



Först hämtar vi tvätt



Sen håller vi mamma sällskap i tvättstugan:) nu när Klara sitter själv så är det lättare och ha med henne överallt och hon är supernöjd.!!



Fattar ni detta.??? Jessie has returned (from the dead??) hehe sist hon va här va i maj den lilla snorisen..

Idag insåg jag att min dotter har växt sen i april ;)



Mössan passade inte längre.. Haha ser ut som toker..
Blev visst bara Klarabilder idag..

Jaha imorgon kommer Amanda och Ludvig och vi ska baka..:)
Sen hämtar jag Lukas och Sebastian så ska dom leka medans mammorna fikar och tjattrar..;)



// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar