10 september 2011

Sometimes words just aint enough...

Idag har jag tvättat galet mycket kläder jag fick av Ida, eller Klara fick rättare sagt.. Tre hela maskiner fulla..
Sen har jag vikt det stora tvättberget som nästan nådde taket nu.:$ men imorgon blir det att vika igen och göra plats för dessa kläder i lillfisens garderob.. Kanske rensa ut lite för små kläder med..
Sen var jag och Klara ute i skogen och plockade svamp i en och en halv timme..;)
Sen kom Lukas hem från farmor och morsan däckade på soffan en timme eller två..
Kväll har vi ätit lördagsgodis och myst.. Nu sover barnen och Kj tog Goliat på en långpromenad..
Jag, jag slänger mig i soffan en stund..
Imorgon kommer Sara från Lukas klass och leker ett par timmar och sen kommer Emelie på kvällen..



Leker lite på golvet.. Hon fick sina 5månaders sprutor i tisdags och har vart lite hänging och febrig i veckan.. Men nu e hon tillbax

Igår var jag och barnen på bio och kollade smurfarna och hade mys.. Kj och Klara var hemma och mös lite..






Snyggingar.:)




Hon älskar å sitta nu,man ser ju allt i ett annat perspektiv då ju..

Har varit lite deppig idag, vet inte riktigt varför men det blir nog bättre imorgon..

Puss på er alla..

// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar