12 september 2011

Svamp

Har det blivit plockat i massor de senaste dagarna..
Mest skönt är promenaderna i skogen som idag helt ensam mitt ute i ingenstans känns det som



Jag gick lite vilse men hittade hem tillslut.. Hihi
Hittade en söt svamp, liknar en korall


Coolt.:)



Påsen blev full snabbt.:)
Får passa på nu för snart börjar jaktsäsongen och då vågar jag inte mig ut i skogen..




Vårt lilla troll älskar verkligen sin gunga.:) hennes skratt är så härligt.!

Pappa och Klara på svamptur



Röda å fina..;)




Haha så här är man inte van å se sessorna:)

Nu sover maken som inte mådde så bra ikväll och alla barnen.. Och jag sitter i soffan och försöker kolla Desperata hemmafruar men jävla xbmc muppar sig som fan så det går knappt å titta..:( skit

Imorgon ska jag å Klara va hemma ta d lugnt å mysa medans dom andra är iväg..

Nä nu är det sängdax för mig..
Natt natt..

// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar