18 september 2011

Sunny sunday..

Eller.?? Jodå jag ser en liten glimt av solen..:)

Idag vaknade Klara 05.20 och vägrade somna om.. Efter en timme kom Lukas så då var det bara att stiga upp.. Var på ett jävla humör visserligen :( men det gick över efter lite mys och en kopp kaffe..;) nu ska lillfisan sova en stund till och jag ska ge mig på monstertvättberget som jag samlat på mig..
Sen när fisan och maken vaknat tänkte vi åka på loppis på Ronneby Brunn.. Kanske hittar några fynd.. Letar efter lite som jag kan göra maskeradkostymer av.:)



Igår Var Lukas på första danslektionen på Funkykidz.. Han tyckte det var kul så vi får se om han vill fortsätta..

Imorgon ska jag och Klara på mammabebis gympa.;) ska bli svinkul..




A myser med Klara..;)



Två sötnosar som börjar bli stora

Sen har vi mysat med Tina och L..



I eftermiddag kommer äntligen min fina prinsessa hem..;)
Har längtat massor..



Nu väntar monsterberget på mig..
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar