27 november 2011

Tänd ett ljus och låt det brinna

Jaha ja första advent..
Tipspromenaden blev inställd för de regnar men de är ok för vi kör på morgonmys istället.:)



Ligger å kollar tv.. Klara vaknade halv nio både idag å igår och i fredags 09.45..!!! Hon e duktig på att sova..
Sen blev det lite mysfrukost med havregrynsgröt och Lukas ville så gärna tända första ljuset..



Och såklart fick han det.. När vi satt där och åt frukost så spela dom tänd ett ljus.. Årets första jullåt jag hör och jag måste erkänna att det va rätt mysigt och en liten gnutta julstämmning infann sig i min kropp..
Har inte alls lust med jul eller något detta året..:( pallar inte och hade jag inte haft barnen skulle jag inte brytt mig ett skit att det är jul..

Detta var mindre bra..



Knäcktes lite lagom fint och är rätt så obrukbara just nu.. Så när vi är i stan å fixar Lukas pass imorgon så blir det en tur till optikern med...

Nu ska jag vila lite på soffan en stund med min bok medans Lukas är ute och Klara sover..

Ha en mysig första advent ni som känner för det..
// Jen

1 kommentar: