02 november 2011

Nyklippt

Är jag nu.:)
Färgade håret igår lite rödbrunt men det blev väldigt mörkt och passade inte min frilla så jag klippte det..






Så nu är jag back to the manhaftigaflat looken..;) haha iallafall när jag inte sminkat mig.:)

Klara är en riktig grinolle idag så jag får ingenting gjort här..:( får ta det ikväll när maken kommer hem.. Behöver diska dammsuga vika tvätt hänga upp tvätt och tvätta tvätt.. Behöver ju ha det städat tills på lördag när 20-25 pers intar vårt hem..;)
Fan så kul det ska bli..!!! Längtar massor...
Håller på å fixa ihop vilken bål/välkomtsdrink vi ska ha.. Nåt rött läskigt blodigt.. Hehe å lite snacks..
Har lyckats hitta taxibilar å förboka till allihopa så vi tar oss härifrån in till staun..

Ja ja nu sover äntligen busungen så jag får passa på å göra nåt innan hon vaknar, om en kvart typ..:)

// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar