10 november 2011

Goliat...

Försvann idag.:(



han va borta i tre timmar innan dom ringde från vetrinärstationen i Ronneby... En underbart snäll tjej hade hittat honom springande på vägen borta vid esketorp..
Jag Lukas å Klara har vart å letat i diken ropat och vart runt massor här runtom.. Men ingen Goliat..:( fy fan så rädd och ledsen jag var..
Och när dom ringde började jag nästan gråta..:) och den underbara tjejen som hittat honom erbjöd sig att köra hem honom.. Helt skönt och se den lilla fishunden igen.. Lyckan total.!!!



Vilken tur att han är chippad så dom kunde hitta mig..
Men nu har jag beställt en idbricka där det står Goliat och mitt telefonnummer..:)
Så här ser den ut..



Klara har lärt sig att vinka nu.:) haha sötnos

YouTube Video

Hon vinkar till allt hon ser..

Ja ja de va allt for now..
Saknar min tjej som är hos sin pappa, men på söndag kommer hon hem..
Puss

Btw hon som hittade Goliat fick hittelön såklart..!
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar