13 december 2011

Lucia..

Och oj vad längesen jag bloggade..:( får skärpa mig..!!
En liten tärna idag..






Är utan make nu i tre dagar.. Han är i stockholm på nån utb. Med jobbet så det blir mys med barnen nu i massor..:)
Imorgon åker min lille gullgosse till farmor och vidare till Egypten en vecka..:( kommer sakna hans tjat på mig..:)


Och onsdag blir det flickornas dag, och nästan hela torsdagen..:)
Emelie är helnöjd..



I helgen var det kalas för Lukas eftersom han inte är hemma när han fyller år
Så två tårtor blev det..






Och killen var supernöjd..:)
Ikväll ska han klippas lite och vi ska packa väskan han ska ha med sig på planet med lite leksaker mm.




Emelie gjorde en egen gympapåse och ett pennskrin, hon är som mamma å älskar Paul Frank..;)



Kusin Ebbe kör Klara i sin gåvagn..



Nya frillan..:)
Helnöjd och gud så praktiskt det är.. Ska bli kul å se vilken hårfärg jag har nu.. 17 år sen sist jag hade min egen hårfärg..! Spännande..

Imorgon ska jag åka med mamma till Kalmar å hämta hennes nya bil..:) ta en mysrunda på stan med..


Nähä nu ska jag förbereda mat blir Lukas älsklingsmat, köttbullar mos å brunsås..:)
Tina Timmy å Liam kommer å fikar lite sen..
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar