31 december 2011

Nyårsafton och födelsedag

Gott nytt år...
Snart nytt år och jag hoppar över nyårslöftena i år.. Men har ett par grejer att ändra på nästa år men det är inga nyårslöften.. Det är löften till mig själv och min familj allt för att vi alla ska få ett bra år.



En mycket enkel tårta slängde jag ihop igår.. Men ack så god.:)



Skönsång.:)






Lillan avslutar året med ögoninflammation.. På bilderna har hon bara det på ena ögat men imorse kunde hon knappt öppna något av ögonen.:( stackarn.. Vet inte om det är pga detta som hon sovit i snitt 4 tim/ natt nu senaste nätterna och vart vaken gnällig och orolig eller om det är nåt annat i kroppen på henne..

Så ett nytt år som jag hoppas blir mindre "bergochdalbane" aktigt..
Det är mitt mål.. Att vi alla ska må bra..!

Nu har maken åkt till jobb liten sover och snart kommer pappa för att stanna över nyår och Jonas kommer också snart så vi ska äta gott och ha en mysig kväll, kj kommer hem lagom strax innan tolvslaget..;)
Saknar dom stora barnen ikväll men dom kommer imorgon förmiddag.:)

Ha en mysig kväll
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar