29 augusti 2011

TIO...

Fyllde vår älskade sessa i onsdags.:)



Paket på sängen



Och mys med lillsyrran.:)
Hon märkte sängen på morgonen och när hon var i skolan satte vi in lite fler möbler, städade och gjorde fint..



Blev en mycket nöjd tjej.:)
På eftermiddagen kom mormor
Och då fick hon ett efterlängtat paket..



Sin egna laptop.:)
Jag gjorde en scrapbook tavla till henne med



Klara fick ett par solbrillor




Jag och Klara var å hälsade på hos Adrian och kollade in nya lägenheten..



Pappa kom upp i fredags och stannade till lördagen



Morfar och Klara

Tom och Frida kom med frallor så spelade vi melodikrysset..;) mys.!
Sen blev det utgång på kvällen för min kära mamma var snäll och var här hos barnen.. Var på toa vid ett tillfälle och stod och tittade på alla tjejer som målade sina putande läppar fixa håret och sprayade hårspray i hela rummet.. Och jag tänkte, där var jag med för 5 eller 6 eller 10 år sen.. Och jag saknar det inte.. Jag har haft mitt jag är nu en 31 årig gift trebarnsmor som spenderar en kvart på att göra sig klar för utgång och inte gärna speglar extrakilona i speglarna på damrummet.. Jag är sjukt nöjd med mitt liv och är nöjd om jag går ut 2-3 gånger om året.. Det räcker för mig.. Och ändå kan jag nästan garantera att jag hade en roligare kväll än dom.!!
Iallafall vi hade verkligen jättekul var inne på fox och jag bad trubaduren spela "för dig" som är lite min och Kjs låt och jag dansade med min man, det kändes som humdra år sen.. Underbart mysigt.! I think I might love him a little bit.:-*

På söndagen vart det kalas för vår tio åring.:)



Tårtan..
Emelie fick äntligen träffa Liam också.!!





Klara älskar att gunga.:) hon kiknar av skratt. Vi köpte en i ullared och satte upp ute på altanen..


:)


Nu är det måndag igen och idag har jag gjort naglar på Anna och Bella och jag måste säga att Bellas blev nog bland dom bästa jag gjort.:)

Imorgon kommer familjen Prising hit på middag och så ska jag klippa och slinga Helena.:) superkul..

Mannen min har sitt första arbetspass inatt efter semestern.. Var lääänge sen nu som jag sov utan honom.. Men det ska nog gå bra..

Natti natt
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar