22 augusti 2011

Skolstart

Var det idag.:) Emelie började 4an och Lukas 1an.. Jisses så snabbt det går.. Tur man har en liten ickeskol tjej.. Lite till iaf.

Maja vart här idag och myste och fikade.. Gjorde hennes naglar med.:)

Sen kom barnen hem med böcker som skulle kläs..och lilleman kom hem utan framtand..



Igår på fotbollen så fastnade han med tanden i nätet på målet (fråga mig inte hur) så den hängde på sne.. Bläää

Igår kom Emelie hem och vi lyckades ta ett allasyskon kort som hon önskat sig..;)



Emelie Tindra Lukas och Klara
Fina är dom så nu ska jag framkalla den så Emelie kan ha den på sitt rum.:)

Jaha, jag trivs att vara tillbaka i rutinerna vi har saknat dom.:)
Så nu blir det stenhårt ett par veckor tills vi kommit back in buisness igen.!

Imorgon ska jag å Klara till Anette å mysa i stora lass.. Har saknat henne massor, saknar vårt kaffepladder och pluggande (hon pluggade inte jag) ska fixa naglar och klippa henne..:)

Ha en skön kväll 2 barn sover 1 kvar.. Sen stupar nog morsan med.:)
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar