14 augusti 2011

Ölands Djurpark

Var vi på igår..
Helmysigt jag Klara Kj och Emelie.! Lukas och mormor var på sailet..
Känns konstigt att sen igårkväll har jag för första gången på nästan 3 veckor hela familjen hemma samtidigt.;) underbart.!!



Emelie och dinosauren



På pirate island



Kul..



Klara åkte karusell för första gången.



Kul tyckte hon det var.!!



Kj klättrar på intenuddamark banan.:)






Alla barnen leker.

Snart börjar skolan och vi återgår till vardag och rutiner och jag tycker faktiskt att det ska bli skönt. Har en del egna mål att ta tag i för att organisera mitt och barnens liv och jag måste få bättre koll på saker och ting.!!

Om 10 dagar blir vår älskade tjej 10 år gammal, var tusan har tiden tagit vägen.??



Känns som detta var igår.. 3 år gammal.. Vart tog dom andra 7 vägen..?

Nu ska jag laga mat och ha söndagsmys med älsklingarna.
Puss
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar