16 oktober 2010

Lördagen

Gårdagen var underbar på alla sätt.:) vaknade piggare och gladare än på mycket länge.. Vilken underbar känsla, har saknat den.!!
Fick städbacills sjukan igår, och dom som känner mig vet att detta händer INTE mig.:)
Diskade, dammade, städade toaletterna (grundligt) hängde upp nya höstiga gardiner bytte dukar ljus mm. Dammsög och torkade golven.. Supernöjd med mig själv.. Var å handlade frallefrukost åt min älskade som han skulle bjuda på jobbet.. På kvällen var vi hos Ebbe och firade hans 1års dag.



Mös lite med maken min på kvällen sen..
Idag vaknade vi härligt utvilade vid 9.30 gick upp och gjorde scones och löste melodikrysset.
Sen kom min lille prins hem från farmor men gick ut å lekte med kompisarna direkt, mannen är iväg och hjälper syrran med soffbyten och jag kan i lugn å ro skriva min bokrecension i engelska om JM.Coetzee och skicka samhällsarbetet om budgetpolitik mm och kan därmed hålla helg sen..:)
Ikväll blir det tacos med Jonas å Emelie och barnen som en mysig avslutning på lördagskvällen. Tusan vad skönt det är att må bra och inte ha några bekymmer.. Så här ska man må, så här vill jag må..
Love J




Jen@iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar