12 mars 2012

Skön vuxen helg i skåne..

Har vi haft..
Klara har varit hos farmor Lukas hos sin farmor Emelie hos mormor och Goliat hos Jessie..
Galet utspridda barn..:)



Tårtan jag hade med till Jenny..



Vin på balkongen..:) Mmmmm



Mys i solen med Kajza..



Kj å Mark med..;)

Vi var ute å åt på TGIFs på lilla torg.. Gott var det..!! Sen spelade vi spel drack vin och åt ostbricka med tillbehör.. Mums..
På söndagen blev det lite hastigt iväg för vi skulle kolla på en bil..
Som vi sen köpte och rullade hem med..:)




Matti var hemma å hälsade på en kväll i veckan och här myser han med Klara..

Vi var å hälsade på faster Johanna å Sigge och Ebbe och här ser ni mamma isbjörn och bebis krokodil



Och så pappa isbjörn också som lagar mat i igloon..



Nu går lillfisan nästan helt..:) hon går mer än kryper iaf..
Sötnosen.. En liten video på dom första riktiga stegen för några dagar sen..

YouTube Video

Idag jobbar jag.. Och 10 dagar till i följd..
Och nu börjar jag på ett ställe till imorgon så jag går lite omlott varann nu i mars och jobbar nästan heltid..:) skönt å spara mammadagar..

Och nu har "min" häst kommit till Ida så idag blir det provridning och sen ska jag å Emelie rida honom så ofta vi kan.. Myspys..
Som på den gamla goda tiden jag å Ida med hästarna..:)




En sista bild på nybadad vovvebäbis som snart fyller ett år..


Ha de gott
-By Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar