17 januari 2012

Dagen före..

Imorgon är det dax för Emelies operation, polyper ska tas bort..
Igår var vi där på förbesök och dom berättade exakt vad ska hända så nu är sessan lugn..;)
Hon fick en broschyr och i den visas det hur allt händer..
Den här bilden var roligast.. Att jag kommer behöva se ut så här var det roligaste av allt tycker E..



Ha ha.. Bildbevis kommer..:)

Annars är det lugnt här Klara har varit småsjuk till å från sen nyår
Så det är trist men hon börjar bli bättre nu..



Nu kan hon ha tofs lillfisen..

Idag har jag fått jobb :) :) underbart.!! Så nu ska vi pussla lite så när Kj är ledig så ska jag jobba.. Funkar ett tag iaf. Det är som personlig assistent..
Och idag har vi kollat dagis till lillfisan, usch vad jobbigt..:( men ett måste, och JA JAG VET vi är så jävla sent ute men men vi får se hur det går..!

Imorgon är det operationsdagen och jag är skitnervös..! Tur inte E är de minsta nervös iaf.:)

Nä nu måste jag sova
Tack å hej leverpastej
// Jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar